Bedankt voor uw aanmelding.

Algemene Voorwaarden

Welkom bij nl-casino.nl! Het online casino en sportsbook voor iedereen! Wij bieden een veilige omgeving waar zowel nieuwe als ervaren spelers zich prettig voelen. nl-casino.nl richt zich op de Nederlandse markt, waardoor het Nederlands recht van toepassing is.

 

Hieronder vindt u onze Algemene Voorwaarden. Lees deze zorgvuldig door voordat u een account aanmaakt en raadpleeg ze bij vragen over specifieke onderwerpen.

 

Deze Algemene Voorwaarden zijn bindend. Door ze te accepteren tijdens uw registratie, bevestigt u dat u de voorwaarden voor registratie, het gebruik van onze site en het ontvangen van een prijs of bonus heeft gelezen en goedgekeurd.

 

Wij behouden ons het recht voor om deze Algemene Voorwaarden eenzijdig te wijzigen. Wij zullen eventuele wijzigingen tijdig aan de spelers communiceren.

 

Versie 1.5: 6 mei 2024

 

Noord Zuid Alliantie B.V., een vennootschap naar Dutch recht, gevestigd en kantoorhoudend te Bieslookstraat 31, Unit A4, 9731HH Groningen, Nederland biedt de kansspelen op deze website aan onder een vergunning tot het organiseren van kansspelen op afstand. Deze vergunning, met kenmerk 2287/01.326.327 is verleend door de Nederlandse Kansspelautoriteit op 10 oktober 2024. Let op, deelname aan kansspelen kan verslavend zijn. Speel verantwoord en raadpleeg ons helpcentrum. Gokken kan verslavend zijn. Speel verantwoord.

Inhoud

  1. Registratie en identificatie
  2. Privacyverklaring en cookies
  3. Spelregels
  4. Bonusvoorwaarden
  5. Betalingsvoorwaarden
  6. Verplichtingen van de speler
  7. Schending van de regels
  8. Intellectueel eigendom
  9. Verantwoordelijkheid
  10. Klachtenprocedure
  11. Klantenservice
  12. Chatregels
  13. Verlaten spellen
  14. Inactieve accounts
  15. Accountsluiting door de speler
  16. Verantwoord gokken – Wat kost gokken u? Stop op tijd 18+
  17. Bestrijding van witwassen en financiering van terrorisme
  18. Licentie en JOI Gaming Ltd.
  19. Overige voorwaarden
  20. Toepasselijk recht
  21. Contact

 

 

1. Registratie en identificatie

Om bij ons te kunnen spelen, dient u eerst een account aan te maken door op de knop “Registreren” in de rechterbovenhoek van onze website nl-casino.nl te klikken. Vul uw e-mailadres in en maak een veilig wachtwoord aan. Door uw account te registreren en het vakje op de registratiepagina aan te vinken, accepteert u deze Algemene Voorwaarden, de specifieke regels voor Casino-, Live Casino- en Sportweddenschappen (sectie 3) en de Algemene Bonusvoorwaarden (sectie 4). Het is niet mogelijk om een account op onze website te registreren zonder expliciete aanvaarding van deze voorwaarden.

 

Vervolgens vult u uw persoonlijke gegevens in en uploadt of scant u uw identiteitsbewijs, zoals een paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. Tevens wordt u gevraagd uw telefoonnummer, BSN en IBAN in te voeren. Met uw BSN controleren wij of u geregistreerd bent bij het Centraal Register Kansspelvrijstellingen (CRUKS). Daarna stelt u uw persoonlijke limieten in (maximaal speeltegoed, stortingslimiet en maximale speeltijd). Wij raden u aan realistische grenzen te stellen.

 

Verifieer uw e-mailadres door op de link in de verificatie-e-mail te klikken die wij u sturen. Dit bevestigt dat het opgegeven e-mailadres van u is. Vervolgens kunt u uw eerste storting doen. Zodra dit is toegevoegd aan uw speeltegoed, is uw account geactiveerd en kunt u beginnen met spelen! Latere stortingen kunnen vanaf een andere bankrekening, met een creditcard of via andere beschikbare betaalmethoden bij de kassa, maar deze moeten wel op uw naam staan.

 

Wij zijn verplicht om uw identiteit en leeftijd te verifiëren en om te controleren of het geld dat u stort op legitieme wijze is verkregen. Wij kunnen onafhankelijke derde partijen inschakelen om de door u verstrekte informatie en, indien nodig, uw netto-inkomen te verifiëren. Indien het niet mogelijk is om uw gegevens via derden te verifiëren, kunnen wij u verzoeken om aanvullende informatie of persoonlijke (identiteits)documenten te overleggen, waaronder maar niet beperkt tot uw paspoort, bankafschrift of betalingsbewijzen.

 

Wij zullen de volgende categorieën spelers weigeren als we over de benodigde informatie beschikken:

  • Een speler is minderjarig.
  • Een speler is geen natuurlijk persoon.
  • Een speler woont niet in Nederland.
  • Een speler heeft geen Burgerservicenummer (BSN).
  • Een speler heeft al een actief account bij ons.
  • Een speler heeft onjuiste gegevens opgegeven.
  • Een speler weigert de gevraagde informatie of documenten te verstrekken.
  • Een speler is bezig met schuldsanering.
  • Een speler is geregistreerd op CRUKS.
  • Een speler staat onder voogdij of bewind.
  • Een speler is arbeidsongeschikt.
  • Een speler is failliet verklaard.
  • Er is sprake van (vermoeden van) fraude.

 

Behalve om de eerder genoemde redenen behouden wij ons het recht voor om de registratie te weigeren. Zie ook artikel 6 “Verplichtingen van de Speler”.

 

Als een speler zich in een van de volgende landen bevindt, mag hij zich niet registreren of inloggen: Afghanistan, Algerije, Australië (inclusief zijn territoria en bezittingen), Bahama’s (behalve met lokale toestemming), Bahrein, België, Bulgarije (behalve met lokale licentie), Canada, Colombia (behalve lokale licentie), Cuba, Curaçao, Cyprus, Denemarken (behalve lokale licentie), Duitsland (behalve lokale licentie), Eritrea, Estland (behalve lokale licentie), Frankrijk (de gebieden en zijn bezittingen) (behalve met lokale toestemming), Georgië (behalve met lokale toestemming), Griekenland (behalve met lokale toestemming), Hong Kong, Iran, Irak, Israël (zijn territoria en bezittingen), Italië (behalve met lokale toestemming), Jordanië, Koeweit, Kroatië (behalve lokale licentie), Letland (behalve lokale licentie), Libië, Libanon, Litouwen (behalve lokale licentie), Malta (behalve lokale licentie), Mauritius, Mexico (behalve lokale licentie), Noord-Korea, Portugal (behalve lokale licentie), Roemenië (behalve lokale licentie), Saoedi-Arabië, Servië (behalve lokale licentie), Singapore, Slowakije (behalve lokale licentie), Slovenië (behalve lokale licentie), Soedan, Somalië, Spanje (behalve lokale licentie), Syrië, Tsjechië (behalve lokale licentie), Taiwan, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten, Oekraïne, de Verenigde Staten van Amerika (hun territoria en bezittingen), Verenigd Koninkrijk, Venezuela, Jemen, Zuid-Soedan, Zweden (behalve met lokale licentie), Zwitserland (behalve met lokale licentie).

 

 

2. Privacyverklaring en cookies

Als speler vertrouwt u ons en daarom beschouwen wij het als een grote verantwoordelijkheid om uw persoonsgegevens en daarmee uw privacy te onderhouden en te garanderen. Hoe wij dit doen leest u op de pagina’s ‘ Privacy ’ en ‘ Cookies ’. Hierin wordt beschreven welke gegevens wij van u verzamelen, welke gegevens wij opslaan, waarom wij dat doen en hoe wij daarmee omgaan

 

Door onze website te gebruiken en bij registratie deze Algemene Voorwaarden te accepteren, geeft u aan bekend te zijn met ons Privacy- en Cookiebeleid.

 

3. Spelregels

Er zijn veel spellen beschikbaar: Casino, Live Casino en Sportsbook. In de spelregels vindt u per spel de specifieke kenmerken, uitbetalingspercentages en winstkans.

 

Casino

Wij bieden Random Number Generator (RNG) spellen aan die gecertificeerd zijn en voldoen aan de regels van de Nederlandse wet. Uitbetalingspercentages (RTP) en spelregels zijn te vinden in de individuele spellen.

 

Regels voor live casino’s

Onze Live Casinospellen worden aangeboden door derde partijen. Deze zijn gecertificeerd en voldoen aan de regels die de Nederlandse wet stelt. Daarom zijn wij geautoriseerd om de spellen aan te bieden en onze spelers toegang te geven om transacties uit te voeren van en naar hun spelersaccount naar en van de Live Casinospellen.

 

De spelregels vind je bij de afzonderlijke spellen.

 

Sport boek

Alle Sportsbook-weddenschappen worden aangeboden door Kambi Malta Ltd, een Maltees bedrijf met bedrijfsregistratienummer C49777. Kambi handelt met een Malta kansspellicentie, is gecertificeerd en voldoet aan de regels die de Nederlandse wet stelt.

 

Klik hier voor het volledige Sportsbook-reglement.

 

nl-casino.nl beschikt over een aanspreekpunt waar meldingen en/of tips over (mogelijke) matchfixing kunnen worden gedaan, waarbij desgevraagd vertrouwelijkheid wordt gewaarborgd. U kunt dit melden door een e-mail te sturen of telefonisch contact met ons op te nemen.

 

E-mailadres: meldpunt@nl-casino.nl

Telefoon: 0800 – 7777700

 

Alle meldingen worden direct verwerkt en doorgestuurd naar de betrokken partijen. Ook wordt het relatieve wedgedrag van elke melding nauwlettend gevolgd, zodat bij afwijkend wedgedrag snel actie kan worden ondernomen. Dit kan omvatten, maar is niet beperkt tot:

  • annulering van uitstaande weddenschappen.
  • omkering van weddenschappen die al zijn afgerond.
  • offline winkel-/weddenschapsaanbiedingen accepteren.

 

 

4. Bonusvoorwaarden

Algemene Bonusvoorwaarden

Op alle bonussen en promoties die wij op de website aanbieden, zijn onze Algemene Bonusvoorwaarden van toepassing. De Algemene Bonusvoorwaarden maken deel uit van deze Algemene Voorwaarden en zijn HIER te vinden . Door u te registreren, erkent u dat u de Algemene Bonusvoorwaarden heeft gelezen en ermee akkoord gaat.

 

Aanvullende bonusvoorwaarden

Naast de Algemene Bonusvoorwaarden kunnen op bonussen en promoties aanvullende en specifieke bonusvoorwaarden van toepassing zijn (de “ Aanvullende Bonusvoorwaarden”). Aanvullende bonusvoorwaarden zijn beschikbaar op de relevante bonus- of promotiepagina. Door een bonus of promotie te claimen, erkent u dat u de relevante Aanvullende Bonusvoorwaarden hebt gelezen en ermee akkoord gaat.

 

Prioriteit

In geval van tegenstrijdigheid tussen de Algemene Voorwaarden, de Algemene Bonusvoorwaarden en/of de Aanvullende Bonusvoorwaarden, geldt de volgende prioriteitsvolgorde:

  1. Aanvullende bonusvoorwaarden
  2. Algemene bonusvoorwaarden
  3. Algemene voorwaarden

 

Claimen en toekennen van de bonus

Een specifieke bonus kan slechts één keer per account worden geclaimd. Daarnaast wordt een specifieke bonus slechts eenmaal uitgekeerd per huishouden, adres, e-mailadres, creditcard, bankrekening en IP-adres. Als meerdere spelers dezelfde huishouding, adres, bankrekening of IP-adres delen, komt alleen de eerste speler die de bonus claimt in aanmerking.

U moet elke beschikbare bonus afzonderlijk aanvragen en de bijbehorende aanvullende bonusvoorwaarden zorgvuldig lezen en accepteren. Indien u dit nalaat, wordt de bonus niet toegekend.

U kunt steeds maar één bonus tegelijk claimen. Nadat u deze bonus heeft gespeeld of voldaan heeft aan de inzetvereisten, kunt u een volgende bonus aanvragen.

 

Maximale inzetlimiet per spelronde

Bonussen zijn bedoeld voor entertainment en voor meerdere weddenschappen. Het is niet toegestaan om de bonus in één enkele inzet te gebruiken. De maximale inzetlimiet per bonusspel vindt u in de Algemene Bonusvoorwaarden of, indien van toepassing, in de specifieke Aanvullende Bonusvoorwaarden.

 

Uitzonderingen op het bonusprogramma

Vrijwillig

U kunt zich te allen tijde afmelden voor het ontvangen van bonussen en promoties (het “Bonusprogramma”). Dit doet u door een verzoek te sturen naar de klantenservice. Tevens kunt u een toegekende bonus annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice (sectie 11).

 

Onvrijwillig

JOI Gaming Ltd behoudt zich het recht voor om een speler uit te sluiten van een specifieke bonus of het volledige bonusprogramma zonder verdere uitleg, indien de speler deze Algemene Voorwaarden, de Algemene Bonusvoorwaarden of de Aanvullende Bonusvoorwaarden heeft geschonden, of wanneer wij redenen hebben om dit te doen, zoals misbruik van het bonusprogramma. In dergelijke gevallen hebben wij het recht om uw account te sluiten en bij misbruik de uitbetaling te weigeren.

 

Als een bonus (bijvoorbeeld door verhoogde odds) de speler een gegarandeerde of verhoogde kans op winst biedt, ongeacht de uitkomst, en als wij bewijs of een gegronde verdenking hebben dat de speler alleen of samen met anderen weddenschappen heeft geplaatst, behouden wij het recht om de bonus en de daarmee behaalde winsten niet uit te keren.

 

We behouden ons het recht voor om het gedrag van spelers te controleren op gebruik of misbruik van bonussen. Bij onregelmatig speel-/weddenschap (irregular play) hebben wij het recht om een ​​speler uit te sluiten van promoties en bonussen, eventuele winsten in te houden en de account te sluiten. Onregelmatig spelgedrag omvat, maar is niet beperkt tot, weddenschappen met een lage marge, weddenschappen met een vlakke marge, weddenschappen zonder risico, hedge-weddenschappen of herhaalde stortingen uitsluitend met het doel een bonus te claimen en na het claimen van de relevante bonus onmiddellijk het oorspronkelijke bedrag op te nemen. gestort zonder het in te zetten. De volgende gevallen worden eveneens beschouwd als onregelmatig spelgedrag en zijn daarom niet toegestaan: het saldo verhogen en vervolgens het spelpatroon aanzienlijk wijzigen om aan de inzetvereisten te voldoen, het gebruik van een goksysteem, het gebruik van de “double-up”-functie of gokken om de winstprijzen te verhogen Raisen, het saldo verhogen na inzetten met een hoge waarde en vervolgens minder dan de helft van de voorgaande inzetten inzetten om aan de inzetvereisten te voldoen, wedden op spellen die vrijgesteld zijn of 0% bijdragen aan de inzetvereisten, wedden in bonusspellen. geld om waarde op te bouwen, verliest de bonus en laat de verzamelde waarde vervolgens uitbetalen met een secundaire storting.

 

Beslissingen over misbruik zijn definitief.

 

Na een interventie Verantwoord Spelen wordt u voor een bepaalde periode uitgesloten van het bonusprogramma. De duur is afhankelijk van de ernst van de interventie. De volgende voorwaarden zijn van toepassing:

 

  1. Type interventie: door middel van een gesprek de speler inzicht geven in zijn speelgedrag en vooral het signaleren van gesignaleerd ongeremd of gevaarlijk speelgedrag.
    Duur: 30 dagen
  2. Type interventie: het adviseren van de speler om gebruik te maken van een voorziening waarmee hij op eenvoudige wijze inzicht krijgt in zijn speelgedrag.
    Duur: 60 dagen
  3. Type interventie: adviseert de speler gebruik te maken van de mogelijkheid om zijn toegang tot door de vergunninghouder georganiseerde kansspelen te beperken volgens een door die speler te bepalen maximale tijdsduur per bezoek of inschrijving of in nader te bepalen tijdsblokken door deze speler.
    Duur: 60 dagen
  4. Type interventie: het beperken van de toegang van de speler tot de door de vergunninghouder zonder zijn toestemming georganiseerde kansspelen tot een maximale tijdsduur per inschrijving of gedurende bepaalde tijdsblokken.
    Duur: 90 dagen
  5. Type tussenkomst: adviseert de speler gebruik te maken van de mogelijkheid tot uitsluiting voor bepaalde of onbepaalde tijd van deelname aan de door de vergunninghouder georganiseerde kansspelen.
    Duur: 90 dagen
  6. Type tussenkomst: het verbieden van de speler om zonder zijn toestemming voor bepaalde of onbepaalde tijd deel te nemen aan door de vergunninghouder georganiseerde kansspelen.
    Duur: 365 dagen (12 maanden)

Excursievoorwaarden

Alle bonussen hebben inzetvereisten waaraan moet worden voldaan voordat eventuele winsten uit de bonus kunnen worden uitbetaald. De inzetvoorwaarden variëren per bonus, dus het is absoluut noodzakelijk dat je altijd de Speciale Bonusvoorwaarden van de aangeboden promotie raadpleegt.

Vervaldatum

Bonussen kunnen een vervaldatum hebben zoals vermeld in de Algemene Bonusvoorwaarden of de Speciale Bonusvoorwaarden.

De bonus mag niet worden vrijgegeven in risicovrije spellen. Voorbeelden van weddenschappen en risicovrije weddenschappen zijn het tegelijkertijd wedden op rood en zwart bij roulette en het tegelijkertijd wedden op speler en bankier bij baccarat. Samenzweren met andere spelers om dit te bereiken is eveneens niet toegestaan ​​en wordt gezien als misbruik. Wij behouden ons het recht voor om de betreffende accounts te sluiten en/of eventuele inkomsten op die accounts kwijt te schelden in geval van misbruik.

 

Uitbetaling van de bonus

Voordat we een uitbetaling goedkeuren, kunnen we het spelersgedrag onderzoeken om te zien of er verdachte patronen in het gokgedrag voorkomen. Bepaalde gokpatronen worden als frauduleus beschouwd, zoals dubbele weddenschappen en weddenschappen met een laag risico. Dit is niet toegestaan ​​en als dit toch gebeurt, is dit in strijd met de bonusvoorwaarden en wordt de uitbetaling afgewezen. Zo mag je bij roulette bijvoorbeeld niet tegelijkertijd op rood en zwart inzetten om de bonus vrij te spelen.

 

Als we de indruk of het bewijs hebben dat er misbruik is gemaakt van de bonus, hebben we het recht om de bonus te annuleren, eventuele winsten in te houden, de speler uit te sluiten van het bonusprogramma en de account te sluiten. We hebben ook het recht om bonuswinsten niet uit te betalen in een spel dat niet kan worden ontgrendeld.

Het is niet mogelijk om uitbetaling van bonustegoed aan te vragen als niet aan de bonusinzetvereisten wordt voldaan.

 

 

Bonuswijziging

JOI Gaming Ltd behoudt zich het recht voor om bonusaanbiedingen op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving of reden te wijzigen of te annuleren.

 

 

5. Betalingsvoorwaarden

Stortingen

Wij accepteren stortingen via iDEAL, 3D Secure Creditcards en eventueel andere tot de speler herleidbare betaalmethoden. De bankrekening en creditcard moeten op naam van de speler staan. De eerste storting dient te geschieden vanaf het IBAN-nummer dat u bij registratie heeft opgegeven. Door een van de bovenstaande betaalmethoden te gebruiken, verklaart u dat u akkoord gaat met de voorwaarden die aan de betreffende methode zijn verbonden en dat de rekening en/of creditcard uw eigendom is.

 

Illegaal verkregen geld mag niet worden gestort. Voor stortingen van ons naar u brengen wij geen kosten in rekening. We kunnen de speler vragen om aanvullende documentatie te verstrekken om de oorsprong van de bron van inkomen of rijkdom te bewijzen, indien nodig.

 

Beperken

Tijdens de registratie moet u als speler uw stortingslimiet per dag, week of maand instellen. De minimale stortingswaarde is € 10,- per keer. De maximale storting, als uw stortingslimiet het toelaat, is door ons als volgt vastgesteld: € 14.990,- per dag, € 30.000,- per week en € 50.000,- per maand. Op verzoek kan hiervan worden afgeweken, na een risicobeoordeling. Onze limieten worden vernieuwd om 00:00 UTC.

 

Betalingen

Zolang er speeltegoed op uw account staat dat is vrijgesteld van bonusbeperkingen, zoals de inzetvereisten van een actieve bonus, kunt u op elk moment een uitbetaling aanvragen bij de kassier van uw spelersaccount. Een verzoek om betaling van uitgesloten spelkredieten wordt onmiddellijk door ons verwerkt en de betaling zal daarom zonder onnodige vertraging plaatsvinden.

 

Als er een vermoeden bestaat van fraude of een vermoeden van witwassen of terrorismefinanciering, keren wij geen vrijgestelde speelkredieten uit totdat ons onderzoek is afgerond en deze vermoedens volledig zijn opgelost (zie ook paragraaf 17). Wanneer u een jackpot wint, voeren wij bovendien extra controles uit en vragen wij waar nodig om informatie voordat wij het bedrag uitbetalen.

 

nl-casino.nl heeft geen minimaal opnamebedrag. We behouden ons het recht voor om administratiekosten in rekening te brengen als spelers ongepast gebruik maken van deze optie. Onder oneigenlijk gebruik wordt in ieder geval verstaan: een speler die binnen één uur meer dan vijf opnameverzoeken doet, waarbij het bedrag van elk verzoek minder dan € 1 bedraagt.

 

U kunt alleen opnemen op het IBAN-nummer dat in uw spelersprofiel staat geregistreerd. Als u dit IBAN-nummer wilt wijzigen, dient u een verzoek in bij de klantenservice. Wel moet u vanaf dit IBAN-nummer minimaal 1 storting hebben gedaan en moet de rekening op uw naam staan. U kunt geen geld opnemen met een creditcard, zelfs niet als u er een storting mee heeft gedaan.

 

Zodra uw accountsaldo het door u ingestelde maximum bereikt, moet u om betaling verzoeken. Je kunt niet doorgaan met spelen totdat je een uitbetalingsverzoek hebt ingediend. Nadat je een betaling hebt aangevraagd, kun je verder spelen.

 

We brengen geen kosten in rekening voor opnames, tenzij spelers deze op ongepaste wijze gebruiken. U kunt een betaling nooit annuleren, noch door u, noch via de klantenservice.

 

In principe kunnen spelers het geld dat ze op hun spelersaccount storten altijd opnemen zonder dat ze rond dat bedrag hoeven in te zetten/spelen. Houd er rekening mee dat dit anders is als de storting is gedaan om een ​​bonus te ontvangen. In dit geval moet u eerst de bonus annuleren om vervolgens het gestorte bedrag op te nemen, zoals verder uitgelegd in de Algemene Bonusvoorwaarden.

 

Met inachtneming van het bovenstaande behouden wij ons het recht voor om een ​​opnameverzoek te weigeren als (er redelijke gronden zijn om te vermoeden dat) deze Algemene Voorwaarden, de Spelregels (sectie 3) of de toepasselijke bonusvoorwaarden (sectie 4) zijn geschonden.

 

Als er een onjuist saldo op uw spelersaccount staat, behouden wij ons het recht voor om dit te corrigeren. Als u al betaald heeft voordat wij het merken, bent u verplicht dit bij ons te melden en terug te betalen. Als u dit niet doet, zullen wij juridische stappen ondernemen om het terug te vorderen.

 

 

6. Verplichtingen van spelers

Naast de verplichtingen die gelden bij inschrijving gelden voor de speler de volgende verplichtingen:

  • Je moet 18 jaar of ouder zijn
  • Je kunt alleen voor jezelf spelen, niet voor iemand anders.
  • U mag uw account niet met anderen delen.
  • Je mag alleen voor recreatieve doeleinden spelen en niet voor zakelijke doeleinden.
  • Je mag slechts 1 actief account per persoon hebben.
  • Je mag niet tegelijkertijd verschillende games of op meerdere apparaten tegelijk spelen.
  • U bent verplicht uw profiel up-to-date te houden.
  • U moet uw inloggegevens veilig bewaren en met niemand delen. Misbruik van uw account of apparaten is uw verantwoordelijkheid. Als u vermoedt dat er misbruik is gemaakt van uw account, dient u dit direct aan onze klantenservice te melden.
  • U mag uw account niet overdragen of verkopen. Je mag ook niet de account van een andere speler overnemen of kopen.
  • U gaat ermee akkoord dat wij verifiëren wie u bent door informatie bij derden te verifiëren of documenten bij u op te vragen, zoals energierekeningen, bankafschriften en dergelijke. Ook kunnen wij documenten opvragen om de herkomst van de gelden vast te stellen.
  • Je kunt een technische fout of het behoren tot een kwetsbare groep niet in je voordeel gebruiken. Wij hebben het recht om op deze manier verdiende winsten te annuleren en op te eisen.
  • U mag zich niet bezighouden met frauduleuze praktijken zoals matchfixing en samenzwering met andere spelers of andere illegale activiteiten in verband met uw gebruik van de Site. U mag geen door software ondersteunde technieken of hardware gebruiken ter ondersteuning van uw deelname aan gelicentieerde kansspelen.
  • U mag uw rekening niet gebruiken voor het witwassen van geld of de financiering van terrorisme en u mag de Sanctiewet niet overtreden.
  • U verklaart dat alle bankrekeningen en creditcards die u voor uw betalingstransacties gebruikt, van u zijn en op uw naam staan, en dat er geen geld afkomstig is van frauduleuze of andere illegale middelen of activiteiten.
  • De communicatie tussen de speler en ons is vertrouwelijk. Je mag geen screenshots maken en deze op forums of op enige andere manier plaatsen of verspreiden. Ook is het niet toegestaan ​​negatieve advertenties te plaatsen en ons imago te schaden.

7. Overtreding van de regels

Als er enig vermoeden bestaat dat deze Algemene Voorwaarden, de Spelregels (sectie) of de toepasselijke bonusvoorwaarden (sectie 4) zijn of zijn geschonden, hebben wij het recht om te weigeren een account te openen, op te schorten of te sluiten. We hebben ook het recht om winsten in te houden en uitbetaalde bedragen op te eisen of eventuele verliezen van uw saldo af te trekken.

 

We hebben ook het recht om uw account op te schorten of te beëindigen of uw weddenschappen te annuleren als we vermoeden dat u betrokken bent bij illegale of frauduleuze activiteiten of dat u problemen ondervindt met crediteuren of in een schuldsanering zit. Onze beslissing is definitief.

 

8. Intellectuele eigendom

JOI Gaming Ltd is eigenaar van ‘nl-casino.nl’ en ‘nl-casino.nl’ en het JOI-logo. Elk ongeoorloofd gebruik van het handelsmerk en het logo kan leiden tot vervolging.

 

De website www.nl-casino.nl is onze URL en ongeoorloofd gebruik ervan is niet toegestaan. De Website mag zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming niet op een andere website of digitaal platform worden gebruikt. Links naar onze website of pagina’s op onze website mogen zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming niet op een andere website worden opgenomen.

 

Wij zijn de eigenaar of wettelijke licentiehouder van de rechten op de technologie, software en besturingssystemen die op de website worden gebruikt.

 

De inhoud en structuur van de websitepagina’s zijn onderworpen aan auteursrecht © en databankrechten in naam van JOI Gaming Ltd. Alle rechten voorbehouden. Het auteursrecht op onze website, inclusief alle teksten, afbeeldingen, code, bestanden en links, behoort ons toe en mag zonder onze schriftelijke toestemming niet geheel of gedeeltelijk worden gereproduceerd, overgedragen of opgeslagen. Door de registratie en het gebruik van de site door de speler worden er geen intellectuele eigendomsrechten op de site verleend.

 

U stemt ermee in geen enkel apparaat, software of routine te gebruiken om onze site, pagina’s binnen de site of de inhoud te controleren. Elke ongeoorloofde handeling kan leiden tot vervolging.

 

9. Aansprakelijkheid

Je neemt op eigen risico deel aan de kansspelen die op onze website worden aangeboden.

 

De website en games worden geleverd zoals ze zijn. Hoewel de website en het spellenaanbod met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld, kan het voorkomen dat de software of de website een fout bevat en niet geschikt is voor het beoogde doel. Daarom kunnen wij niet garanderen dat de website en games ononderbroken toegankelijk zijn.

 

Wij zijn niet verantwoordelijk voor enig verlies, schade, kosten, bijkomende of incidentele schade die direct of indirect verband houdt met uw gebruik van onze website en uw deelname aan de aangeboden spellen.

 

U gaat ermee akkoord om ons – JOI Gaming Ltd. en/of werknemers en/of partners en dienstverleners – tegen alle kosten, verliezen, schade, claims of aansprakelijkheden van welke aard dan ook die kunnen voortvloeien uit het gebruik van onze website en deelname aan de aangeboden kansspelen.

 

 

10. Klachtenprocedure

Veilig, betrouwbaar en verantwoord, dat is waar wij voor staan. Daarom is het leveren van goede diensten aan onze spelers een van onze topprioriteiten bij nl-casino.nl! Mocht u onverhoopt niet tot overeenstemming kunnen komen met onze medewerkers van de klantenservice, dan bieden wij u de mogelijkheid een klacht in te dienen.

 

Hiervoor hebben wij een klachtenprocedure opgesteld . Hoe u een klacht kunt indienen, leest u op de pagina Klachtenprocedure.

 

 

11. Klantenservice

De klantenservice is 24 uur per dag, elke dag van de week bereikbaar. Zij geven informatie en helpen je met vragen over de site, spellen en sportweddenschappen, transacties, betalingen, promoties, verantwoord spelen, je limieten en meer.

 

U kunt een e-mail sturen naar customerservice@nl-casino.nl , gratis contact met ons opnemen op 0800-77777 00 of u kunt de Live Chat-functie op de website gebruiken.

 

Uiteraard spreken al onze medewerkers Nederlands. Ook als u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Lees eerst de Klachtenregeling .

 

 

12. Chatregels

Het is mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice, maar ook met Live Casino-vertegenwoordigers en/of andere spelers.

 

Live Casino Evolution heeft een eigen chatfunctie. Dit kan worden gebruikt om te communiceren met andere spelers en live dealers. De chat wordt gemodereerd door Evolution Gaming.

 

nl-casino.nl is niet verantwoordelijk voor het gedrag van andere spelers in deze chatfunctie.

 

  • We hebben het recht om de chatfunctie van een speler of het volledige spelersaccount op te schorten, te beëindigen of te verwijderen in geval van misbruik of overtreding van de chatregels.
  • Het is verboden om de chatfunctie op onethische wijze te gebruiken. Er wordt opgetreden tegen beledigingen, discriminatie, schelden op de klantenservicemedewerker en haatzaaiende uitlatingen. De speler mag geen schade, ongemak of ongemak veroorzaken aan vertegenwoordigers van onze klantenservice.
  • Verdachte gesprekken kunnen onder meer worden gemeld bij de Kansspelautoriteit (Ksa).
  • Alle gesprekken worden opgenomen en opgeslagen.

 

Chat kan niet worden gebruikt voor uitspraken die:

  • ze zijn vatbaar voor samenzwering met andere spelers.
  • het aanzetten tot haat en minachting;
  • bevordert antisociaal gedrag;
  • andere spelers beïnvloeden in hun in-game gedrag door pesten of misbruik;
  • het aanmoedigen van illegale activiteiten;
  • beledigend, bedreigend, beledigend of seksueel expliciet zijn;
  • schade, ongemak of ergernis veroorzaakt voor andere spelers;
  • forums of andere online-entiteiten promoten;
  • onwaarheden verspreiden over onze website of websites die verband houden met onze website of schade veroorzaken aan onze website of websites die verband houden met onze website;
  • U kunt zich niet voordoen als een medewerker van nl-casino.nl.

 

 

13. Verlaten spellen

Wij doen ons best om technische problemen te voorkomen, maar mocht er toch een storing optreden, dan geldt het volgende:

 

Wij zijn niet verantwoordelijk voor serverstoringen, uitval, vertragingen of technische problemen in het spel. Bij live weddenschappen en live casino-evenementen kan er tijdens live-evenementen een storing optreden of kunnen er gegevens verloren gaan, waardoor het resultaat niet of later wordt afgeleverd. Dit gebeurt echter zelden.

 

Wij streven ernaar om eventuele terugbetalingen binnen 72 uur uit te voeren.

 

In het geval dat een spel wordt onderbroken vanwege een internetstoring of een storing in het computersysteem van de speler, gaat het spel door op het moment direct vóór de onderbreking. Als dit echter niet mogelijk is, beëindigen we het spel of storten we de inzet terug op je spelersaccount.

 

Wij zijn niet aansprakelijk voor enige schade of verlies die voortvloeit uit of verband houdt met de Website of Website-inhoud, inclusief maar niet beperkt tot:

  • vertragingen of onderbrekingen in het spel.
  • verlies of corruptie van gegevens;
  • communicatiestoringen, zoals op de internet- of telefoonverbinding;
  • een verkeerde voorstelling van zaken geven over de inhoud of de website;
  • fouten of hiaten in de inhoud.

 

In geval van een storing in ons systeem zijn alle weddenschappen ongeldig. In dit geval zullen wij de inzet terugbetalen op uw spelersaccount in overeenstemming met deze Algemene Voorwaarden.

 

 

14. Inactieve accounts

Een spelersaccount wordt automatisch als inactief geclassificeerd zodra er gedurende een aaneengesloten periode van 18 maanden niet is ingelogd of uitgelogd.

 

Zodra uw account als inactief is geclassificeerd, zullen wij het eventuele speltegoed overmaken naar het bij ons bekende IBAN-nummer en vervolgens het account sluiten. 30 dagen voordat uw spelersaccount inactief wordt, nemen wij hierover contact met u op.

 

15. Accountsluiting door speler

U kunt uw account op elk gewenst moment sluiten door een e-mail te sturen naar de klantenservice. Het sluiten van uw account is echter onomkeerbaar en u kunt het nooit meer heropenen.

 

Houd er rekening mee dat u, voordat u een verzoek indient om uw account te sluiten, eerst alle openstaande weddenschappen moet annuleren. Wij betalen het saldo van het spel onmiddellijk na sluiting uit, zolang aan deze Algemene Voorwaarden, de Spelregels (sectie 3) en de toepasselijke bonusvoorwaarden (sectie 4) wordt voldaan.

 

Als je echter de mogelijkheid open wilt houden om in de (nabije) toekomst weer te gaan spelen, kun je het beste je account tijdelijk opschorten door een zogenaamde Time-Out in te stellen, zoals hieronder en op onze Verantwoord Spelen pagina beschreven .

 

16. Verantwoord spelen – Wat kost gokken u? Stop vroeg 18+

Als speler speel je bij ons in een veilige, vertrouwde en verantwoorde omgeving. Dit betekent dat wij een Verslavingspreventiebeleid hebben opgesteld om u als speler te waarschuwen voor de mogelijke gevaren van kansspelverslaving en u daartegen te beschermen. In dit beleid besteden wij bijzondere aandacht aan kwetsbare groepen zoals: minderjarigen, jongvolwassenen, mensen met een verstandelijke beperking en mensen met (eerdere) gokverslaving. Hieronder lees je meer over de maatregelen die wij hebben genomen om ervoor te zorgen dat jij verantwoord bij ons kunt spelen. Meer hierover lees je op onze Verantwoord Spelen pagina.

 

Grenzen

Bij het registreren van uw account op onze website wordt u gevraagd een limiet in te stellen voor uw speeltijd en voor uw stortingen per dag, week en/of maand, evenals een limiet voor het maximale tegoed of saldo op de speelaccount van uw account. U kunt dit op elk moment wijzigen in uw account. De limietverlaging gaat onmiddellijk in en voor de verhoging geldt een wachttermijn van 7 dagen. Dit is om u te beschermen tegen impulsieve beslissingen.

 

Beperk het verlies

Voor jongvolwassenen in de leeftijd van 18 tot 23 jaar geldt automatisch een standaard maximale verlieslimiet. Je kunt deze limiet altijd zelf verlagen. Voor spelers van 24 jaar en ouder is het instellen van een verlieslimiet optioneel. Zie de Verantwoord Spelen pagina voor meer informatie.

 

Time-out

Als je een tijdje niet wilt spelen, kun je een time-out op je account instellen van 24 uur, 7 dagen of 30 dagen. Als je een andere periode wilt instellen (maximaal 3 maanden), kun je contact opnemen met de klantenservice en dan regelen zij het voor je. Je kunt ook een tijdslimiet instellen voor Casino, Live Casino of Sportsbook. Of voor een bepaalde periode, bijvoorbeeld overdag of in het weekend. Deze kunt u aanvragen via de klantenservice.

 

Gedurende een bepaalde tijd heeft u nog steeds toegang tot uw accountgegevens. Je kunt echter geen storting doen en niet deelnemen aan de spellen. U kunt een betaling aanvragen.

 

Zelfuitsluiting en CRUKS

U kunt voor minimaal 3 maanden worden uitgesloten van deelname aan de spellen op nl-casino.nl. Hiervoor dient u een verzoek in te dienen bij de klantenservice. Nadat de door u aangevraagde periode is verstreken, kunt u een verzoek indienen om uw account te heropenen.

 

Ook kunt u zich aanmelden in het door Ksa ontwikkelde blokkeersysteem, het zogenaamde Centraal Register Uitsluiting Kansspelen (CRUKS). De duur bedraagt ​​minimaal 6 maanden, verlengbaar. CRUKS-registratie betekent een verbod op het gehele Nederlandse legale gokaanbod, zowel online als offline.

 

Een derde partij, zoals een geliefde, kan ook een aanvraag indienen voor opname van een speler in CRUKS. Dit kan alleen als u als naaste schade ondervindt van het gokgedrag van de speler en eventuele overige hulpverlening niet helpt. Lees hier meer over solliciteren.

 

Ook kunnen wij bij Ksa een aanvraag indienen om een ​​speler op te nemen in CRUKS.

 

Registratie van competitief gedrag

Om overmatige gokverslaving te voorkomen, registreren wij uw spelgedrag. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om informatie over spelsoorten, speelduur, inloggegevens, limieten, stortingen en weddenschappen. Op basis van de analyse van uw gokgedrag kunnen wij interventies uitvoeren die gericht zijn op verantwoord gokken en de risico’s op gokverslaving zoveel mogelijk voorkomen. De interventies en hun intensiteit worden aangepast aan het racegedrag. Als wij op basis van analyses signalen ontvangen die kunnen wijzen op ongepast spelgedrag, hebben wij het recht u uit te sluiten van het bonusprogramma of van deelname aan gelicentieerde kansspelen.

 

Lees hier onze privacyverklaring.

 

17. Bestrijding van het witwassen van geld en de financiering van terrorisme

Als online kansspelaanbieder moeten wij handelen in overeenstemming met wetgeving zoals de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme. Wij zullen daarom alle transacties controleren en verdachte transacties melden bij de FIU (Financial Intelligence Unit) in Nederland. Wij hebben het recht om voor dit doel uw gegevens met derden te delen.

 

Als u verdachte activiteiten vermoedt die verband houden met een van de kansspelen die op de website worden aangeboden, moet u dit onmiddellijk melden aan customerservice@nl-casino.nl .

 

Volgens de Wwft hebben wij het recht om uw account op te schorten of te beëindigen en het saldo niet te betalen.

 

18. Licentie en JOI Gaming Ltd.

JOI Gaming heeft een vergunning van de Kansspelautoriteit onder nummer 1959/01.251.762 , uitgegeven op TC. De website wordt beheerd door JOI Gaming Ltd, een Maltees bedrijf met bedrijfsregistratienummer C66036, gevestigd in Tower SIXTY3, niveau 8, Tower Road 63, Sliema, SLM1609 in Malta. De website opereert onder de licentie van de Kansspelautoriteit onder nummer 1959/01.251.762 , uitgegeven op TC.

 

19. Overige voorwaarden

Deze Algemene Voorwaarden, de Spelregels (sectie 3) en de toepasselijke bonusvoorwaarden (sectie 4) zijn van toepassing tussen u en ons, met uitsluiting van eventuele andere voorwaarden of overeenkomsten.

 

Als Nederlandse exploitant met een licentie is JOI wettelijk verplicht om zijn bedrijfskapitaal te scheiden van het geld van spelers in overeenstemming met de Nederlandse Wet kansspelen op afstand (Koa). Spelersgeld wordt op een aparte rekening bewaard en is daardoor beschermd tegen faillissement.

 

JOI bewaart het geld van spelers op een aparte rekening, die beschermd is tegen insolventie.

 

Als enige bepaling van deze Algemene Voorwaarden onwettig of niet-afdwingbaar wordt geacht, blijven alle andere bepalingen volledig van kracht.

 

 

20. Toepasselijk recht

Op deze Algemene Voorwaarden is Nederlands recht van toepassing. Zowel JOI Gaming Ltd als de speler zijn onderworpen aan de jurisdictie van de Nederlandse rechtbanken.

21. Communicatie

Contactgegevens:

E-mailadres: info@nl-casino.nl

Telefoon: +356 20993015